Vacature — Receptionist(e)

Ook aan de slag in een dynamische omgeving?

Ben jij een klantgerichte multitasker die graag een ondersteunende rol speelt in een dynamische omgeving? Wij zoeken een receptionist(e) met licht administratieve taken om ons team te versterken in de vroege uurtjes van 05:30 tot 12:30 en op zaterdag van 05:30 tot 10:30 uur.

Het eerste aanspreekpunt

— In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten van de cash & carry en zorg je ervoor dat iedereen zich welkom voelt. Je werkzaamheden omvatten het uitdraaien van bonnen en het afhandelen van betalingen met klanten. Jouw glimlach en efficiëntie dragen bij aan een positieve klantbeleving.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het nakijken van inkooporders voor groente en fruit en het bijhouden van de fustregistratie. Je ondersteunt je collega's op de inkoopafdeling en voert diverse controles uit om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt. Met jouw nauwkeurige werkhouding zorg je ervoor dat de administratieve taken tot in de puntjes verzorgd zijn.

Wat vragen wij van jou?

  • Flexibele en enthousiaste instelling;
  • Je bent vriendelijk en klantgericht;
  • Zelfstandig en accuraat kunnen werken;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Beschikbaarheid voor 3,4 of 5 dagen, waaronder de zaterdag.

Wat bieden wij?

  • Dynamische werkomgeving;
  • Aantrekkelijk salaris;
  • Na het eerste contract een vaste aanstelling bij goed functioneren;
  • 5 weken vakantie per jaar

 

  • Salaris; Vanaf €14,50 per uur

Werken bij De Mooij Amsterdam

— Bij De Mooij Amsterdam bieden we een gezellige werksfeer in een dynamisch team. We zijn trots op onze historie en ons brede netwerk van telers. Wil jij deel uitmaken van ons familiebedrijf en bijdragen aan ons succes? Dan ontvangen wij graag jouw CV inclusief motivatie ter attentie van mevrouw D. Heemskerk.